Sover du?

Försöker natta lillan men hon vägrar somna! Hon har fått ny blöja, ätit i ca 30min och jag har "vaggat" henne tills man ser att nu somnar hon. Men så fort jag släpper ner henne så blir hon super pigg. Hon vet hur hon ska "lura mig" att hon sover. Just nu tror jag att hon börjar somna in iaf, jag har lagt henne på en kudde framför mig och hon har blundat ett bra tag, hmmm vågar jag flytta henne och släcka lampan tro?!..
 
Idag har hon badat för första gången hon tyckte nog det var kul och spännande. Hon kollade runt lite grann och rörde lite på armarna. Inte ett ljud gjorde hon iaf för att visa obehag. Det är ju bra! Så nu skall vi bada varannan dag för att hon skall börja gilla det MYCKET...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0