Hjälp?!

Lördag idag och vi skall bara ta det lugnt idag, njuta av att bara vara hemma! Han ville fixa kaklet idag men jag har verkligen ingen lust så det får bli nästa helg eller något. 
 
Imorse beställde jag nya påfyllnings "påsar" till blöjhinken (Sangenic blöjhink). Vi har två kvar men snart behövs den bytas ut, igen! Så att det står att alla 3 skall hålla i 3 månader stämmer absolut inte om man har en bebis som bajsar hela tiden! Då räcker en refill ca 1,5 vecka eller något! Så jag har beställt hem 6stycken till! Vill att allt skall vara påfyllt i skötbordet!
 
När vi va på kontroll för PKU, hörsel och vikt kontroll (veckan efter att hon kom) så sa hon som gjorde PKU testet att man inte skulle ha amnings inlägg i amnings bhn när man går hemma! Men va skall man ha för att det inte skall läcka igenom då? Hur gör alla mammor?! Och under nätterna?.. (Hatar att sova med BH men nu det sista har jag gjort det och när jag sover utan så har jag lindat en "filt" runt brösten) Hmm jobbigt!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0