Lördags och söndags

I lördags så var mamma, Mia och jag på hammarkulls festivalen. Det var jätte mycket folk där! Underbart väder vart det! Jag åt langos för första gången med ost och vitlökssås på. Det var gott men inte så gott att jag skulle längta efter det, alldeles för stora var de med! Vi åt churros? Med chockladsås och "drack" slush?! Igår var det morsdag, jag jobbade 9-13 sedan åkte jag in snabbt till stan och köpte morsdag present. Blev två champagne glas från Ritzenhoff. Jag hade jätte svårt att bestämma mig vad jag skulle köpa men dessa blev hon glad över och ville ha fler av den serien så nu vet man va man ska köpa i julklapp osv.. Andreas kom till mig och vi myste framför tvn på mitt rum och sedan åt vi spagetti och köttfärssås (min favorit mat)! Därefter blev det citron tårta från Almond. Sedan myste vi lite till framför tvn på mitt rum (kanske för sista gången, flyttar ju snart), hans mamma hämta oss och hemma hos Andreas blev de mer mys framför tvn. Kan inte minnas när jag somnade, så trött var jag!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0