Surprise!!!

Jag har tänkt berätta det jag skall avslöja nu ett bra tag, nu känner jag att det är mer säkert att berätta vad som hänt. Hemskt ledsen om jag missat berätta detta för nära och kära som får reda på det från bloggen eller av någon som läst bloggen. Men jag tror jag har berättat detta till alla som jag känner att det är viktigt att de får veta från mig personligen.

Jag och Andreas skall få en liten bebis till slutet av September!
Jag är nu i gravid månad 4, vecka 15 (14+3), trimester 1, 178 dagar kvar och det har gått 36,4% långt.
Det syns på magen rätt mycket nu (tycker jag i alla fall) känner mig som en flodhäst redan och jag har långt kvar! Jag har inte mått så jätte bra heller men det börjar bli bättre!


Kommentarer
Bella

Grattis! Låter kul att höra! Kan du inte lägga upp bild på magen så man får se? (: bra blogg du har också! Kram

Svar: Tack så mycket :)! Bild på magen lägger jag upp när jag är i vecka 16, ca 2 dagar kvar dit nu. Kram :)
Janina

2013-03-31 | 23:28:08
URL: http://Bellas.blogg.se
Lotta

Hoppas bara detta inte blir en blogg om graviditet nu. Då din blogg brukar vara bra.

Svar: Vad kul att du tycker det! Det värmer, tack!Den kommer inte bli en blogg om graviditet men det kommer såklart att komma inlägg om saker som rör min graviditet eftersom jag bloggar om min vardag för det mesta. Men jag skall inte rikta mig in på graviditeten. Försöka att inte göra det iallafall. :)
Janina

2013-04-01 | 16:07:23
Bella

Lotta det är ju jätte kul om hon bloggar om graviditeten det är ju super mysigt och gulligt! Jag skulle jätte gärna höra mer om det! Grattis igen till er båda!:)

Svar: Tack ännu en ggn :)
Janina

2013-04-01 | 20:05:53
URL: http://Bellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0