Passar Lady <3

Nu har jag jobbat klart mina timmar på Sant Jörgen som jag fått hittills. Skall få ännu mera idag. Tycker att det går hyfsat bra har kommit igång med ett/två av systemen iaf. När någon frågar något så är det svårt att svara eftersom jag inte kan all info men det kommer ju att komma med tiden. Jag tycker att det är riktigt kul iaf fast man saknar ju kollegorna från Backadal (där man känner alla).

Idag var det -11,5 ute, RIKTIGT KALLT! Skall snart till Hemköp och köpa frukost så att jag får i mig lite grann på morgonen iaf. Har blivit tokig i Special K's ljusa flingor! Så det skall inhandlas. Sedan vid 12 skall jag hem till Andreas för att gå ut med Lady som vi passar medan hans föräldrar och syster är och åker skidor. Andreas slutar ju jobbet kl.16.00 så då tar han henne. Hon är så ledsen nu när matte och husse inte är hemma så hon gnyr vid dörren och vi har försökt med allt! Men inatt gick det bra då va hon tyst. Hoppas att hon inte är lika ledsen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0