Lång dag!

Var en lång dag igår, vaknade tidigt och åt frukost med Paulina och mamma strax där efter skulle jag och Paulina gå en promenad och samtidigt lämna Jennifers lisebergskort till henne. Vi fastnade på Jennifers altan och vi bestämde oss för att åka och bada istället för att fortsätta promenaden! Mamma och Nova åkte också med! Vi hamna i "sillvik" och lilleby det blåste jätte mycket vid "Sillvik" så vi åkte till Lilleby där det blåste lite mindre. Sedan skulle vi grilla hemma hos Jennifer men hann inte vara med på förberedelserna för va tvungen att åka med Andreas och kolla på tapeter. Vi hitta tapet till en fondvägg i vardagsrummet och en tapet till fondvägg till vårt blivande sovrum. Riktigt fina tapeter fanns det och det var svårt att välja. Men vi kom fram till 2 stycken till slut resten av lägenheten skall vi måla helt vitt. När vi hade hittat tapet åt vi grillat med Jennifer och Paulina! till efterrätt blev det glass och jordgubbar. När vi hade ätit klart och smält maten så åkte Andreas och jag till lägenheten och fixade lite. Det kommer att bli så sjukt fint när det är klart! Vi jobbade i lägenheten till klockan 10 igår! Andreas gjorde mest så klart men jag hjälpte till med det jag kunde iallafall! Jag har tur som har Andreas som är elektriker! Han har fixat massa med elen och vi kan få ett uttag precis där vi vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0