Hemsk natt!

Usch vilken hemsk kväll/natt jag hade idag men när jag vakna vart det mycket bättre! Jag hade så ont i magen att jag började tro att det hänt något eller att det kanske var dags att föda höhö men det var bara mag onda. Mådde dåligt igår på dagen och spydde upp middagen. Men idag mådde jag toppen vart super trött bara men det är ju för att järn värdet är lågt! Gick jätte bra att jobba idag var en lugn kväll hände inte så mycket alls. Bor rätt mycket grupper så blir skönt vid utchecket imorgon. Då vi skall ha Kick off med jobbet så vi har lånat lite personal från andra Scandic hotell för att alla skall få vara med så vi kan gå tidigare med. Dock så skall jag inte stanna så länge känner inte att det vi skall göra är något för mig om det som ryktet säger att vi skall göra verkligen stämmer... Men det skall bli kul att samlas allihopa och göra någonting, en stund iaf! Nu är det läggdags för mig skall upp tidigt imorgon och jobba! God natt sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0