Helt slut men kan inte somna!

Blev jobb idag och nu har jag svårt att somna för att jag är så uppe i varv, trots att det nästan inte hänt något på jobbet. Samtidigt som jag fick sms om jag kunde jobba ikväll så fick jag sms av Andreas om jag skulle med till lägenheten och hjälpa han med elen (trots att jag inte kan något om el, men hade kunnat hjälpa till att hämta/hålla saker osv). Kanske träffar han imorgon, då blir det att vi åker och kollar på tapeter tillsammans tror jag! Eftersom målarna kommer imorgon och skall fixa massa. (Vi hade/har en tapet till vardag rummet som Andreas hittat men han verkar ångrat sig så nu åker vi tlsm och kollar och vi skall kolla efter något till sovrummen med. Skall även boka upp han så vi kan beställa en barnvagn. Det har vart så lugnt på jobbet att jag faktiskt har kunnat kolla lite på vagnar och fixat ihop några exempel som jag gillar så får se vad han tycker om dom. Har även planerat in ihop packning av mitt rum i veckan och rensning osv. SPÄNNANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0