Andreas börjar fotbollen igen!

Andreas har sin första fotbolls träning sen 1år tillbaka ungefär så skall bli så kul att höra hur det gick! Imorgon har han och jag 1års dag! Men blir inget större firande då han jobbar och har träning så på Onsdag pratade vi om att vi skulle hitta på någonting. (Då jag jobbar i helgen). Jag kände att jag inte skulle klara av att jobba idag då jag är sjuk, gravid och har järnbrist så även om jag har lite energi så känns det som att jag skulle tuppa av pga all stress som är på jobbet, på torsdag skall jag tillbaka om jag mår bättre! HOPPAS HOPPAS att renoveringen är klar då för jag står inte ut med alla byggarbetarna på jobbet längre!
(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0