Vecka 33

Lite läskigt att tiden går så sjukt fort! Idag har Andreas och jag byggt upp spjälsängen och skötbordet. Vi har även satt på nya handtag på alla gaderobsdörrarna! Så nu börjar det bli lite mer hem trevligt i lägenheten när det har kommit in lite saker i lägenheten. Idag går vi in i vecka 33 och det är massa rörelser i magen hela tiden känns det som. Det är sjukt mysigt men nu orkar jag inte vara gravid längre jag vill få tillbaka min kropp (vet att den inte blir likadan efter förlossningen men längtar tills jag kan träna igen, böja mig ner för att ta på mig skorna utan att tappa andan, gå i trappor utan att bli andfådd, jobba 8 timmar utan att fötterna blir svullna osv osv)... Men jag älskar att känna min prinsessa röra sig inne i magen och längtar efter henne så otroligt mycket!

Kommentarer
Anonym

Ja nu är du STOR. Mysigt.

Svar: Ja verkligen :)
Janina

2013-07-28 | 23:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0