Vår lägenhet

Oj vad mycket tjat det vart om lägenheten det har hänt massa saker osv hela tiden att man blir utmattad av bara väntan! Men nu är det bestämt att golvet läggs vecka 28 då Andreas får semester han fick jobba en vecka extra innan hans semester börja då han fick massor att göra att han inte hunnit fixa elen i ett garage som måste bli fixat innan han går på semester. Jag slipper lägga golvet då Andreas pappa hjälper honom med det, lika bra det för jag kan inte böja mig, får ingen syre då! Sen när det är klart flyttar vi in, wooohoo! Hur lång tid kan det ta ca 3dagar? Får se hur mycket tid de lägger ner på att göra klart det. Jag får väl tjata lite på Andreas om jag märker att det tar för lång tid. Men känner jag hans pappa rätt så kommer det att bli klart ganska snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0