Underbar pojkvän!

Idag klockan 8.30 hämtade Andreas mig och vi åkte till östra sjukhus för att göra ett ultraljud för att se om moderkakan hade flyttats upp. Först gjorde han ett ultraljud på magen han kunde inte se om moderkakan låg i vägen så han sa att vi fick göra ett vaginalt ultraljud. Inte nog med att jag tycker det är obehagligt med undersökningar, det vart ännu jobbigare att han skulle göra det på mig. Men det gick bra och Andreas tog det jätte bra. Bättre än mig måste jag erkänna! Vi fick veta att moderkakan inte låg i vägen så om allt går som det skall så föder jag på naturligt vis. Tack Andreas för ditt super stöd och för att du inte svimma under undersökningen hihi.

Kommentarer
Anonym

Ja, varför tycker man att det är så jobbigt med en manlig?
När jag fick Charlie så var det en manlig, jag grät mer över det än att det gjorde ont. Men när jag fick Saga (nr2) så var det en kvinnlig så då slappnade jag av på ett helt annat sätt. Så håller med dig. Skönt att allt var bra så det blir vanlig förlossning. <3

Svar: Kommer nog med gråta om jag får en manlig läkare vid förlossningen. Tack för att du delar med dig av det du vart med om. :)
Janina

2013-07-12 | 10:34:45
Anonym

Vad skönt

Svar: Ja verkligen :)
Janina

2013-07-12 | 10:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0