Babyproffsen

Babyproffsen ringde idag och sa att de hade hittat hårdliften i Stockholm och att de skulle skicka ner den till Göteborg men jag tackade nej till den så lägger jag de pengarna på något annat ist. Andreas lär ju bli glad att vagnen inte alls är så flickig. Nu låter det som om jag är jätte missnöjd med vagnen men det är jag inte. Jag längtar så fruktansvärt tills jag kan gå ute med vår prinsessa i vagnen. Är super glad att jag kom undan så billigt med vagnen fick ju 20% rabatt på vagnen för att det var den sista + liften och massa annat som jag köpte begagnat för bara 400kr! Totalt la jag ut 4239kr på vagnen med skötväska och alltihop som jag nämnde i tidigare inlägg och jag hade räknat med att lägga iaf 8200kr eller mer! GRYMT BRA, dock så blev det ju en helt annan vagn en vad jag hade räknat med pga det praktiska med denna vagnen med hårdliften. SUPER NÖJD måste jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0