Nyår!!!

Hobbit var faktiskt en helt okej film, lite för lång men vi såg klart hela filmen! Blev skrämd ett antal gånger med...

Nu är det ett nytt år, och detta året är det mitt och Andreas år! Såhär såg min och Andreas nyår ut; vi vakna upp tillsammans hemma hos honom, därefter åkte vi till systembolaget på Bäckebol men det var en jätte lång kö in till systemet, då bestämde vi oss för att vi skulle åka in till stan ist så att han kunde klippa sig, när vi kom fram så var det jätte mycket folk där så blev kvar där ett tag men han var klar innan klockan 3 så vi tänkte att vi testar systemet på Backaplan. Där var det med kö in, helt galet att folk ställer sig i kö för att komma in!! Så vi struntade i systemet och åkte tillbaka till Bäckebol och åt lunch på Amazing Thai som ligger där. Efter att vi ätit klar tanka vi bilen och han släppte av mig hemma hos mig för att han skulle äta middag med massa vänner från Rhodos på Victoria.
Dom var 64st!!! Så dom hade nog jätte kul!
Jag åt 3rätters med min familj! Förrätt: Thaisoppa varmrätt: oxfilé med klyftpotatis, sallad och beasås! Dessert: Choklad Mousse och Crème Brule. Sedan myste vi i soffan framför TVn med Chips och dipp. Andreas skyndade sig hem efter middagen så att han skulle vara med mig på 12 slaget, hur gulligt är inte det?!... Klockan 11 var han hos mig, vi satt i soffan med min familj och när klockan blev 12 öppnade vi champagnen och gick ut och kollade på alla fyrverkerierna. Fick även min nyårs kyss!
Sedan när vi kom hem igen la vi oss i mitt rum och åt chips, ostbågar och dip!
Detta var min början på ett fantastiskt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0