Vecka 34!

Det är massa rörelser i magen nu och man känner av det JÄTTE mycket när man sätter handen på magen. Dock så är hon väldigt snäll och sparkar inte så att jag får ont eller att det kommer som en chock, det är "behagliga" rörelser. (Om man kan kalla de det)? På måndag eller någon gång i veckan får jag reda på datum och tid för vår fotografering. Nu är det inte långt kvar tills vi håller vår prinsessa i famnen (46 dagar kar)! Vi har massa saker som skall fixas innan och nu börjar det bli ont med tid och jag börjar känna mig rätt stressad måste jag erkänna. Men Andreas är lugn och han försöker att göra mig lugn med min älskling! Jag har bestämt att vi skall iaf börja packa förlossnings väskan nu i veckan och börja skriva förlossningsbrevet med. Blir möte med Trygg Hansa med ang barnförsäkring i veckan om jag inte bokar om det då jag och Andreas har rätt mycket jobb denna veckan får se hur de blir!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0