Snart klart!!!

Vart mycket jobb nu och även i lägenheten, skall bli skönt att vara ledig imorgon så att jag kan vila mina fötter. De gör så sjukt ont och de är super svullna man ser inte ens mina vrister längre! (Jag gör inte mkt i lägenheten jag håller typ när han sågar osv bara, så jobbar inte ihjäl mig men det gör sjukt ont i fötterna)! Han satte nyss sista "tjock golv listen" i köket så sitter i soffan och lyssnar när han sjunger och även om det inte låter så jätte bra så är det något jag skulle kunna lyssna på varje dag hela dagarna! Min fina älskling är så himla underbar! Bara smyg listerna kvar sedan blir det inflyttning av grejer in i lägenheten (imorgon?!)

Kommentarer
Anonym

Vad var det för överraskning?

Svar: Kan inte avslöja den ännu för det skall bli "överraskning" för mamma med :)
Janina

2013-08-07 | 22:49:59
Anonym

Herregud vilken tid ni tar på er. Vill ni flytta ihop? Känns som båda drar på det. När vi fick nycklarna till våran la vi all ledig tid på att fixa till den, så vi kunde flytta in. Och man behöver inte ha den 100% klar när man flyttar in ju. Smyglister kan man ju sätta upp allt eftersom. Självklart får man vara nervös, men kan vara skönt att komma på plats innan eran lilla prinsessa kommer . / kram Kina

Svar: Jo vi längtar jätte mycket att flytta in men Andreas är så pedant att allt måste vara perfekt vi blev klara med köket igår (vi har vart där varje dag och jobbat när vi vart lediga) så nu skall vi packa våra rum och flytta in i vår lilla 3a. Vi har dock otur att de skall stänga av hissen och reparera den så jag flyttar nog inte in där ännu det är trots allt en bit till och från jobbet och vi bor på 5e våningen. Inget mina fötter skulle klara av! Men alla mina saker kommer att vara i lägenheten (utan de kläder jag behöver under denna period). Så i början av September bor jag och Andreas där tillsammans. Om jag inte ändrar mig och flyttar in samtidigt får se hur de blir... Kram
Janina

2013-08-07 | 23:02:40
Anonym

Vilken otur. Gäller att flytta alla saker innan de stänger den . Inte roligt att dra flyttlådor upp för 5 våningar. / Kina

Svar: Mm jo det är ju det, vi har ju vetat om att hissen skulle göras om men igår fick vi reda på dagarna... :)
Janina

2013-08-08 | 15:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0