HLR på småbarn

Jag skall på HLR (Hjärt och lung räddning) den 3/9 och 10/9 för att lära mig hur man gör på bebisar/små barn. (Man gör inte på samma sätt som på vuxna/äldre barn). Kommer kännas lite säkrare att gått dessa "kurser" när hon tex börjar äta så man inte grips av panik när något händer. Skall bli riktigt kul och spännande faktiskt. Får lära Andreas också samt se till att han också kan gå på denna kurs. En arbetskamrat/väninna till min mamma fixade så att jag kunde gå dessa nu innan jag fått barn. Annars så är det bara till de som fått barn. Så tusen tack till henne!
 

Kommentarer
Anonym

Du bor i Göteborg eller? Vart ska du gå? Och vad kostar det?
Vill också gå men 800:- kändes dyrt. Fast visst det är ju inget om man kan rädda liv.

Svar: Sant, jag får gå den gratis (tror jag) skall gå den på öppna förskolan det ända som kostade var fika om jag ville ha det 10kr. (Men ska dubbel kolla om den verkligen var gratis nu när du säger att du får betala 800kr)
Janina

2013-08-27 | 21:04:18
Anonym

Var den gratis? Vart i Göteborg är det? Då kanske man kan ringa och se om man får gå.

Svar: Ja de är grattis endast fikan som kostar (10kr). Detta är på öppna förskolan i brunnsbo (Hisingen). Den börjar nu den 3e så ring med en ggn (ett tips) här är nr till dem 031-366 86 46. Hoppas det går bra :)
Janina

2013-08-31 | 12:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0