Har halsbränna!!!

Jag har världens halsbränna, vill bara lägga mig på golvet och gråta! RIKTIGT OBEHAGLIGT!
 
Det gick bra på jobbet idag, klarade nästan hela passet utan att få frågan om jag kan jobba extra. Eftersom jag tycker om min chef så otroligt mycket så kunde jag inte säga nej, hon har haft så mycket att göra/fixa sedan hon kom från sin semester så sa naturligtvis ja. Men skall vara på bokningen så blir en lugn dag. 
 
På lördag ser mitt schema ut så här: 9.15 göra fransförlägning där efter äta lunch, träffa Andreas, åka till IKEA för att köpa: TV bänk, byrå, bord till hallen. Sedan blir det nog massa fix i lägenheten resten av dagen. SÖNDAG=fotografering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0