Flyttar snart...

Jag kan sluta att räkna ner mina arbetspass, jag får fler hela tiden vilket är super bra för börjar känna lite ångest att jag inte kmr få lön längre, men 1september blir mitt absolut sista pass! Mina fötter blir svullna jätte fort nu så längtar efter att inte vara gravid längre jag har hellre sömnlösa nätter osv känner jag just nu för sömn har jag fått tillräckligt trots att jag jobbat mycket.  
 
Andreas och jag längtar efter vår prinsessa så OTROLIGT mycket, vi pratar mycket om hur det kommer att bli (teorier), hur vi skall göra och vad mysigt det kommer att bli att höra henne försöka göra ljud ifrån sig osv... 
 
Imorgon skall Andreas och jag till IKEA och Jysk för att köpa det absolut sista som är nödvändigt till lägenheten. På fredag/måndag (beror på hur hissen funkar) så flyttar jag på hel tid till lägenheten och det blir adress ändring till lägenheten.

Kommentarer
Anonym

Hoppas få se lite bilder på lägenheten, och undrar fortfarande vad det var för överraskning Andreas hade.

Svar: Oj överraskningen har jag glömt att avslöja här.. Det var att han hade lagt nytt golv i köket (det var ett jätte hemskt golv innan, men vi tyckte att vi får ta det när vi har bott in oss osv) men så va vi på ByggMax en dag och då hitta vi ett golv vi gillade jätte mkt som vi ville ha i köket så då överraskade han mig med det. Bilder på lägenheten kommer så fort vi fått upp gardinerna (rätta)... Kommer kanske upp på hallen imorgon eller i helgen om vi gör klart det.
Janina

2013-08-27 | 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0