Dags att göra lite nytta!

Jag är helt slut jag orkar inte packa idag! Men det måste göras eftersom vi skall flytta över saker imorgon. Får bli en tripp till IKEA någon gång i veckan så vi får handla lite saker som behövs (diskställ, bestick, glas m.m...) vi måste åka till Ullared med de skall tydligen ha massa bra saker och billiga. Jag har vart där en gång och jag kände ALDRIG IGEN! Men har inget val... Får se när vi kan planera in Ullared kanske någon gång efter vår prinsessa kommit (vill ju inte föda på vägen dit)! Eller ganska snart?...
 
Nej men nu skall jag nog packa ner alla kläder sedan blir det jobb ikväll och imorgon (dagtid). Så efter jobbet imorgon blir det mer jobb... (Inget bära för min del men packa upp...) Tar min kopp med choklad och sätter igång nu. PUST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0