Måndag idag!

Nu är det inte lång tid kvar tills vi får nycklarna till lägenheten! Känner att det börjar bli dags att rensa mitt rum... Kasta saker och packa ner saker i lådor så jag inte behöver stressa med det i sista sekund! Kanske hitta en säng till oss också så att vi har någonstans att sova.

Nu luktar det pannkakor i hela lägenheten här hemma, pappa gör pannkakor. (Vi brukar äta det på söndagar, inte varje söndag men oftast på söndagar men eftersom det är en röd dag idag så blev det idag, mums).

Jag och Andreas passade Nova igår kväll i ca 30 min hon var helt galen hon attackerade oss nästan så både Andreas och jag stod i min säng och väntade på att hon skulle bli lugn. (Hon blir värre om man säger till henne, hon tkr de är kul).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0