Bra dag!

Trots att Andreas somnade igår så var det en utav de bästa dagarna på länge! När han hade piggnat till kollade vi på en massa film (The Heartbreak Kid, John Tucker must die och Bridget Jone's Dagbok). Vi va på Hemköp mellan någon film och köpte en varsinn Ben & Jerry smak. Vi tryckte till och med i oss hela glassen så vi var så mätta när maten var klar att det var svårt att äta middag! Sedan gick vi hem till Andreas och kolla på the vampire diaries. Riktig mys dag! Igår kväll när vi skulle lägga oss så kände jag att det rörde på sig i magen! En helt fantastisk känsla trodde verkligen inte att jag skulle känna något från vår lilla skrutt förens i vecka 20 eller något, då detta är vårt första barn! Men igår fick jag allt känna lite grann tror jag... Man känner inget när man håller handen på magen det känns i själva magen. Kurrande fast inget ljud som mamma sa till mig! Jag var absolut inte hungrig så kan inte vart därför aja får se om jag får uppleva detta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0