Tisdag...

Lång dag idag...
Andreas och jag gick upp halv 6 som vanligt, han släppte av mig hos mig halv 7. Då ringde jag och väckte Jennifer så gick vi ner till gymmet och tränade 1 timma. När jag kom hem så duschade jag och gjorde mig i ordning för att åka in till stan.

Köpte massa kläder och presenter. När jag kom hem så gick jag, mamma och Oscar till Antons dagis för att hämta Anton. När vi kom hem så lekte Oscar, Anton och jag ända tills deras mamma hämtade upp dem. (Åh vad sugen man blir på en unge när man passar så små...)

Nu sitter jag i bilen medan Andreas är hos en vän till han och hjälper honom med elen.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1219617/images/2012/pic_50abb262e087c35c80656f4b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0