ÄNTLIGEN FICK JAG FIXA...

IDAG, ÄNTLIGEN fick jag upp mina jul gardiner. Har längtat så otroligt för att få upp dem! Fick även på sängkläderna idag, mamma tvättade dem igår åt mig. Så nu är det juligt och mysigt i mitt rum. Fast Andreas rum är ännu juligare trots att hans jul gardiner inte har kommit upp och han har inga sängkläder med tomtar på... hans mamma har ställt in 26 tomtar och massa mer! Hela deras hus är fullt med tomtar, renar och massa mer!

Börjar bli sjuk nu igen, har JÄTTE ont i min hals och börjar bli snuvig och ögonen rinner. Snart kommer Andreas och hämtar mig så ska vi åka och äta någonstans sedan blir det massa mys framför OTH säsong 8. LÄNGTAR!!!

Nu kan man nästan säga att jag bor hos Andreas är hemma hos honom lika mkt som han själv är. Sjukt mysigt!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1219617/images/2012/pic_50b7821de087c37b552aa12d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0