Sen förklaring till inläggen nedan

Nu ska ni få förklaring på varför jag va hemma hos Andreas & varför jag inte sov något igår natt.
"det börja med att han skulle ut med sina vänner & han fråga om jag ville med, men va sjuk så kunde inte så bjöd hem han så att vi kunde kolla på film. Men han valde utgången wtf?! Ne men sedan runt 12 bestämde han sig för att vi skulle dygna tillsammans för att han skulle upp så tidigt! Så sedan får jag ett sms runt halv 2 att vi ska ses borta vid pizzan som ligger ganska nära mig. När jag möter han där så är han as packad & jag frös och ville hem ne men va sjukt kul skratta hur mycket som helst åt han!
Vi gick runt i området där jag bor han ville inte hem till mig för att han va så packad. Så vi hamnade hos honom. Jag sa att jag följer bara med om du lovar att inte somna!.. & de vet ni ju hur det gick om ni läst inläggen innan.
Satt uppe hela natten och spela varenda spel i telefonen.
När vi väl skulle gå sååå va han hur gullig som helst. Jag fick många kramar och pussar mums!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0