Andreas ...?!

Promenaden med Andreas va jätte kul och mysig igår! Vi gick bland några villor här i Backa som jag aldrig gått vid förut så blev jätte chockad av att det fanns så fina hus här!
När vi va i början av "skogen" så var det en JÄTTE stor padda mitt i vägen! Jätte äckligt men roligt också för den hade typ inga reflexer HAHA!! (Vi skada/rörde den inte!..)

Nu är Andreas i Danmark och han kommer hem på Söndag kväll igen så träffar han nog på Måndag igen eller om han inte kommer hem alldeles för sent på Söndag så kanske vi ses då. Massa mys blir det i alla fall när han kommer hem!

Nu är det helt tomt i dusch rummet förresten och jag kommer in i mitt rum igen! SUPER SKÖNT! Bu ska dom bara bygga upp allt igen! Men nu är det lägg dags för mig för har tagit på mig att jobba tidigt imorgon. Dum som jag är! Har massa saker att göra!..
- Jobba till 3, möta en vän halv 4 i Vasa, Möta Jennifer för att göra lite ärenden, hem och fixa mig, vara på Avenyn klockan 8 och efter att jag har tagit mig dit så kan jag andas ut för då blir det födelsedags firande! Alex fyller 20år yeeeey!!!!! Vi ska äta på El Corazon (stavning?!) sedan blir det utgång med mina tjejer!
PARTYYY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0