Andreas sov hos mig inatt!

Sitter på jobbet och äter middag nu.. Eller middag och middag blev en frukt sallad i 3 olika skålar- banan & kiwi i den andra är det äpple & päron och i den tredje skålen är det apelsin mums*.
Träffade Andreas efter jobbet igår med, tvinga hem han till mig denna gången. Va sjukt mysigt vi låg och prata och myste. Han sjöng till och med till mig för att jag skulle bli trött! (hade svårt att somna igår men somnade till slut).
Vi gick upp någon gång vid 10 och jag gjorde frukost sedan låg vi i sängen och kolla tv eller han låg och jag satt! Sedan när klockan närmade sig 12 så va han tvungen att åka och spela match som dom vann med 9-0. Fick sms av han att dom vann haha :)!
Usch va jag gillar honom lite jobbigt! Hmm*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0