Från igår..

God morgon! Jag kom hem från Andreas klockan halv 7. Igår när jag åkte in till honom så blev det att Vi åt på någon krog vid olskroken rätt mysig faktiskt! Jag åt Sweet Chili pasta, Andreas åt ngn biff med potatis, lingon och brunsås. Ett helt okej ställe med trevlig personal!

Efter att vi hade ätit och smällt ner maten så visade han vad han hade gjort på sin arbetsdag idag på vägen till firma bilen. När vi kom hem till honom så spela han spel och jag låg i sängen och kollade på TV. Han kollade lite då och då med mig. Sedan när Bond började så stängde han av spelet och la sig vid mig och kollade klart hela filmen med mig!

Nu ska jag lägga mig bredvid min tomte som jag fått av Andreas (han vann den på Liseberg när vi var där).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0