Vår första "date"..

Igår var en bra dag!

Först gymmade jag i 1,5 timme sedan åt jag lunch med Paulina. Efter det så åkte jag till läskiga hammarkullen för att träffa Micha en sista gång innan jag åker. Älskar hennes färg som hon målat sina väggar med, typ coca cola röd sjuuuukt snyggt var det! I alla fall vi satt och kollade på bilder och pratade en hel del. Sedan åkte jag till till stan för att köpa Alex hårvax "d: if" och när jag hade gjort det så blev jag så sugen på att köpa något till mig själv. Så blev två linnen och ett par shorts (till Cypern). Mer orkade jag inte köpa själv haha!

Vid 6 tiden hämtade Andreas upp mig, vi skulle äta inne i stan. Han hade bokat bord på Trankido eller hur det stavas. Ett mysigt ställe med annorlunda inredning. Sedan åkte vi till Coop han köpte godis (jag äter ju inte det) sedan åkte vi hem till honom och såg på Remember The Titans. Sjukt bra/mysig dag vart det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0