Min telefon är stulen

Gårdagen började inte så bra hade världens baksmälla spydde hela morgonen och har ingen telefon den blev stulen, helt jävla sjukt!! Minns inte allt från fredags så mår lite dålig för det.. jag brukar inte dricka så mycket usch aldrig mer..!!

Så här blev mobilen stulen:
Jag satt på hållplatsen och skulle spy men det ville inte komma upp.. så satt med huvudet nere ifall att.. sedan hade tydligen Jennifer gått för att köpa en korv, och Paulina satt längst ut på bänken sedan kom de några killar som satte sig vid mig och då sa Paulina till dom att dom skulle gå. och när de gick så tog de min tele från knät. RIKTIGT SURT! FML

Iaf gårdagen slutade toppen Andreas kom vid 11 och så sov han över han gick för ca 1 timme sedan nu.
Jennifer och Paulina va ju med mig innan han kom så när han kom så låg Paulina och Jennifer över hela sängen haha så Andreas och jag fick sitta på golvet. men det blev super mysigt iaf! massa ljus tända och film med killen jag gillar och med de bästa tjejerna! kunde inte bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0