Det var ett bra tag sedan!

Oj vad det var dammigt här.. Hihi nej men det var ett tag sedan jag bloggade och nu skall jag sätta igång att blogga igen! Ser att jag har några få läsare som besöker min blogg trots att jag inte har uppdaterat på hur länge som helst!

En liten snabb uppdatering om mig;
Jag jobbar fortfarande på Scandic som receptionist anställd på ett vikariat på obestämd tid nu. Jag är fortfarande tillsammans med min pojkvän Moeid vi har varit tillsammans i 3 hela år nu. Jag tränar inte längre på Friskis & Svettis har bytt gym till Sport Life som ligger närmare mig. Bor fortfarande hemma hos föräldrarna tyvärr men har planer att flytta ut SNART!
Mer om mig kommer ni ju att få läsa om under tiden jag uppdaterar på bloggen. Hoppas att ni stannar kvar och läser mer iframtiden...


xoxo Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0