Jobbar hårt!

God morgon vilket underbar väder det är!
Solen lyser så strakt in i mitt rum att jag sitter med mina nya solglasögon! Nu ska det bara bli varmt ute också så att man kan ha massa fina kläder! Så man slipper ha världens jacka på sig... Jag ska städa mitt rum snabbt och sedan ska jag fixa iordnning mig.

Min chef ringde igår när jag var hos Moeid och behövde någon som jobba några timmar och jag kan absolut inte säga nej så jag tackade ja.. jag kan inte säga nej för måste tänka pengar. Men det kommer jag att bi nöjd av när jag ser min löne-express nästa månad eller hur de stavas. I Mars månad har jag jobbat 15 pass jag har ju gått in extra osv.. Det är den 15:e idag ju så om man tänkter efter så har jag jobbat i stot sätt varje dag denna månad fram till nu då GRYMT! + att jag har varit sjuk. Riktigt STORLT över mig själv.
Men det har ju sina nackdelar att slite ut sig, jag ser i stor sätt ut såhära:

BTW Grattis till min moster som fyller år idag hipp, hipp; hurra, hurra, hurra, hurraaaa!
LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0