Happy valentines day

God morgon, har alla sovit gott det har jag faktiskt och jag ställde klockan på 10 för att jag skulle upp och göra massa men jag vaknade innan min klocka hann ringa! Så nu ska jag snart hoppa in i duchen och sedan gå iväg till hemköp. Sedan blir jag kvar i köket ett tag. Varför kan jag inte säga ännu.Blinkar

Ikväll ska vi på bio på biopalatset och se på Love and other drugs. Vi skulle igentligen se en annan film men det fanns inga platser bredvid varandra, men det är inte konstigt vi va i prinsip ute och leta efter en film i sista sekund och det är alla Rött hjärta dag. Men denna filmen blir nog bra! Hittar ni på något kul?

LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0