Träningen och maten..

Idag har jag varit jätte duktigt tycker jag. Har varit ute o sprungit i 30min helt ensam.. duschat och ätit både frukost och lunch.

Till lunch med det pepparsalami och ost omellet med lite grönsaker gud vad gott!

På måndag så ska vi då menar jag hela familjen när jag säger vi börja äta nyttigare tillsammans med GI metoden får se hur det fungerar. Tänkte att ni skulle få följa med på min viktnedgång/måttminskning spännande huh? Detta gör jag för att jag själv ska må bättre egentligen bryr jag mig inte om siffran på vågen osv. Men det är ju ett plus som kommer med i "paketet". Har ju börjat en bra start med träningen hoppas jag orkar att hålla detta nu bara.
(Det betyder inte att jag inte får äta ngt godis för tyvärr kommer jag inte kunna sluta med godsaker med en gång men ska verkligen minska ner på det, till slut kanske jag inte ens behöver det).

LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0