Ralph Lauren skor i vår!


Mamma väcke mig tidigt idag för att hon gjort fukost fickk smoothie idag igen mums! Sedan efter jag ätit gick jag och la mig och sov till klockan ett.
Då bestämde jag mig att jag skulle till stan eftersom jag inte ville åka in ensam mutade jag Paulina med Subway ("hennes svaga punkt") så hon följde med och jag köpte detta;

Vår skor fån Ralph Lauren

Skydd till skorna gör att färgen håller längre osv.. Kan man använda till alla skor!

Saker man inte vill spendera pengarna på men detta är ju ett måste! Rak gelen luktar otroligt gott!

Två stycken ringar från glitter, eftersom min syrra har sin praktik där så fick jag rabatt 50% (hon var naturligtvis med annars hade jag aldrig fått det). Super snällt!
LOVE Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0