Beställt

Beställt hem en klänning och en pyjamas kommer antagligen imorgon med posten. Hoppas klänningen passar nu. Annars får jag faktiskt banta mig i den. För den är ju super snygg. Hoppas den är lika snygg i verkligheten!


V-ringad spetsklänning från ANGELEYE. Spetsvolanger vid halsringning och ärmslut. Synbar underkjol med spetskant samt knytband i midjan. Klänningen är tunt fodrad.
Finns att köpa på www.nelly.com Pris: 299:-


Pyjamasset från CALVIN KLEIN. Behagligt linne med blommig volang i urringning. Söm under byst samt rynk för extra bra passform. Tunna reglerbara axelband samt printad logotype i vänster nederkant. Blommiga shorts med lös passform. Bred resår i midjan med logotype.
Finns att köpa på www.Nelly.com Pris 599:-
LOVE Janina

Kommentarer
sanna

asså , det här låter kanske sjuk , men jag blev kär i den lilla vita klänningen som du har från Angeleye . Har letat efter den överallt men tyvärr tog det redan slut i fjol. Tror du att det finns någon möjlighet att jag köper klänningen från dig ? Kommer har studenten den 8 -e juni och jag vill verkligen ha den här klänning .

Svar: Hej jag är hemskt ledsen men har helt totalt missat din kommentar jag lämnade tillbaka denna klänning för att den vart för stor. Hoppas att du hittade en annan klänning.. MVH Janina
Janina

2012-05-14 | 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0