För söt!

Vet inte om jag skrivit det men härom dagen -i förrgår blir det om jag räknar rätt asså Söndag så gjorde jag ännu mer ljusa slingor i mitt hår och lite i underhåret också.. Så nu är det ännu ljusare i håret!

(Dålig bild men man ser iaf att det är ljust men det ser brunt ut hmm)

Igår va jag med Moeid hela dagen.. Vi var hemma hos honom och åt sedan fixade vi i hans trädgård, klippte buskarna och gräset. När Moeid klippte buskarna så klippte han av sladden till maskinen det bara blev helt tyst haha riktigt kul va det, men synd! (Så vi hann aldrig göra utsidan på buskarna.

Sedan åkte vi in till stan och möte Liridon och kollade på kostymer. Pff gissa om det var tråkigt? Sedan åkte jag och Moeid hem till mig efter att Liridon tagit sin buss. Moeid sov här, han åkte nyss iväg till skolan. Dom ska ha val idag i skolan. Såhär fin va han nu när han lämnade mig, men bilden är tagen igår!



Love Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0