Planerat

Det blev ingen lunch medans jag planerade hur dagen ska se ut för imrogon så blir ett äpple och lite naturgodis (mellanmål) istället.

Passade på att bokada upp mig på träningspass på både fredagen och lördagen, på fredag bokade jag mig på Aerobic dance så ska stå där ensam och inte fatta stegen, på lördag blir det skivstång (kände att jag fick mycket träning av det sist så får testa det igen, ska dock inte träna 2timmar denna gången bara 1 timma. (Sist jag tränade skivstång hade jag sån träningsvärk att jag inte kunde gå.) Men om jag kommer orka träna på lördag vet jag inte för att jag ska ut på fredagen får se hur det blir jag hoppas verkligen att jag tar till mig ork och går på passet.

Såhär ser min dag ut imorgon iallafall blir nog inte så rörig alls..


Love Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0