Blivit lat pga vädret!

Jag var med Moeid igår somnade efter jobbet så tränade inte, blev för trött och gringig för att åka in. Moeid kom hem till mig och jag bakade han hjälpte till i ca: 3minuter sedan satt han och kollade på fotboll med min pappa, så fick baka själv, jag bakade käreksmums.
Moeid sov över hos mig och jag lämnade han ensam imorse för att jag skulle upp och jobba klockan 5! Så har jobbat från klockan 5 imorse till klockan 3 idag och igår jobbade jag ifrån halv 5 till ca:halv 1-1? och dagen innan det så jobbade jag två pass! Så kommer att vara helt slut när denna veckan är över.

Skulle åkt in och träna nu men känner att jag vill inte ut i det kalla vädret och åka in för att träna. Så väntar tills på söndag, då jag ska träna tillsammans med Micha, jag väljer pass och tid wihoo!

Love Janina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0