Upp och jobba Janina!

God morgon sötnosar!
Så vad tycker ni? vann rätt låt igår?..
Jag somnade med en gång nästan när jag la mig smsade lite med Moeid sedan ena sekunden låg jag och sov. Hehe men i alla fall är vaken så här tidigt för att jag ska jobba ett "quick pass", 9-1.
Sedan när jag kommer hem ska jag ta en dusch och kanske lägga mig i sängen beror på om jag hinner. Ska ju träffa Moeid idag tror jag?.. Vi sa att vi skulle på bio men de fanns inga platser tills idag så imorgon går vi på Sex and the city, om jag inte  missförstod honom helt.
Ne nu ska jag ta en power nap innan jag börjar jobba också är jätte trött så 20 min till ska jag sova hoppas jag vaknar upp igen bara!
/Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0