Underbart!

Fy f*n va skoj vi hade i Onsdags kväll. Gick på studentfesten med Moeid, Ali & Tarik haha. Ali dansar så jävla kul att jag inte kan sluta skratta ser ut som en liten Anka, han träffade även en brud där så hoppas att det funkar mellan dom.

Träffade även Sara och hennes kusin där så dansade med dom resten av kvällen och det var sjukt kul, Sara va så söt haha! Vi tog svart taxi hem för det gick inga bussar hem och kände att vanlig taxi skulle bli för dyrt, så vi fick ett bra pris. Och när vi äntligen kom hem så somnade jag och Moeid med en gång efter att vi legat och pussats en stund.

Det har varit helt underart att vara med Moeid dessa dagar, han har varit hur gullig som helst mot mig. han har sovit hos mig sen tisdags kväll. Har verkligen haft leendet på läpparna hela tiden.

Just nu ligger jag och kollar på TV, Heartbreak kid är på 5an haha såå sjuk är den. Eller heter den så?..

/Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0