Jobb jobb

Det ända jag gör nu för tiden är att jobba och sova. Jag har inte ens tid för mina vänner eller för plugget. Men imorgon ska jag plugga Svenska och lämna in alla uppgifter har ju ett mellan pass imorgon och nu får jag betalt för det. Idag, imorgon, på fredag och den 22a får jag pengar för det jag gör på hotellet. Så känns kul att tjäna lite pengar nu när jag jobbar där.

En vecka kvar av min praktik helt otroligt va snabbt det går.

Moeid har sovit hos mig inatt och vi har haft det jätte mysigt vi somnade ganska tidigt igår. Vi kollade på en bra film också men det var lite svårt att hänga med för man behövde tänka jätte mycket ett tag.

/Janina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0