Lovar mera inlägg...

förlåt förlåt för så dålig uppdatering jag ska verkligen bättra mig men det har varit så mycket just nu, med all snö det har gjort mig helt trött. Sedan var jag ute i Fredags ist för lördagen.


Fikade på Kosmos med Vikkan och Paulina i fredags också innan jag gick ut. mysigt mysigt... men det var inte lika gott som det brukade vara! hmm..


Såhär såg jag ut i fredags när jag gick ut iaf, vi va på Karisma och jag hade ganska kul faktiskt trots att jag inte kände folket jag gick ut med bara en av dem då, men dem försökte allt få in mig i gruppen och det var ju bra! Jag hade så sjukt ont i mina fötter hade 13cm höga skor. Trodde att jag skulle dö men det gjorde jag inte, bröt inte några ben heller. Klänningen lånade jag av min kära vän Vikkan! Tusen tack för att jag fick låna den, älskar klänningen. Tack tack tack!!! (hade inte med mig någon kamera men det hade dem så ska kolla på facebook snart om det finns någon hemsk bild på mig där, dem tog massa bilder...)

(OBS jag lovar er att jag ska blogga mera..)

xoxo Nina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0