Bilder osv.

Just det trots att jag är 18år gammal så hindrar det inte mig att leka kurra gömma med Moeids små syskon haha eller "pant gömme" gjorde vi också. Det är faktiskt kul, vi släker hela huset och sedan springer jag och Moeid och gömmer oss sedan om dom pantar oss så gömmer dom sig och Moeid och jag letar.

Det var även min och Moeids 1 ½års dag igår så hoppas att han kommit på något kul han och jag ska göra nu i helgen. Det kommer bli att jag kommer få bestämma som vanligt men jag kan ju alltid hoppas på att han ska överraska mig eller hur?!

Men här kommer lite bilder jag har tagit undertiden jag inte har bloggat;

Från igår när dom tog blod från mig(ska kolla om jag har ngn hjärtsjukdom)

(Min underbara frukost blir hungrig bara jag ser bilden)

(7 minuters cola på G)


(Apelsin mums mums)...

(Jag har blivit värsta godis monstret inte bra!)

(Från när moster fyllde år, 45år blev hon så hon är mycket äldre än min mamma)


xoxo Nina ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0