Jobba

Åkte hem från Moeid runt 11 och va hemma 12 ska börja fixa mig till jobbet nu, måste vara där 10 över 2 för ska byta om där. Jag ahr inte varit ledig en dag sedan jag kom hem från Turkiet känner mig helt utmatad efter allt som händer på hotellet. Igår va det ett par som klaga på värmen på rummet och ville inte betala för de, när vi erbjöd dom fläkt och tala om att dom kunde öppna ett fönster och till och med byta rum. För det kan inte va så varmt på rummet att det inte hjälper att öppna ett fönster över natten det är lixxom is kallt ute.

Aja har 40 min på mig att fixa mig så måste skynda mig. Hörs ikväll förhoppningsvis (om jag orkar).

/Janina


Kommentarer
Vikkan

får skriva här efterssom du inte svarar på msn..

jag hatar att du jobbar hela tiden!

Smsa mig ikväll, längesen de 3 musketörerna var med varandra? :(

PUSS

2010-06-21 | 16:26:57
URL: http://divastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0