Trött, jätte trött

Åh gud vad trött jag är, jobbade över igår till klockan 12 för Mohammed. Och började 7 i morse. Jag är grymt trött, ont i huvudet  har jag nu också... Känner bara att jag orkar inte nu, tänk om jag hade köpt gymkort hade aldrig hunnit med att träna, jag har ju inte ens hunnit städa mitt rum. Så ngn dag sk ajag allt ta tag i tränningen, kanske till vinter?

Blev erbjuden jobb i Malmö några veckor på ett Scandic hotell men kunde inte tacka ja till det för att någon gång under den/dom veckorna kommer Moeid hem och jag vill inte vara borta när han kommer hem. Vi har redan varit borta ifrån varandra länge nog detta året. :(


Lever i mina jobb kläder! :'(

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0