Bilder kommer

Idag fick jag ett samtal när jag vaknde, först hörde man ingenting, men sedan hörde jag hans röst, blev jätte chockad men super glad, började nästan gråta. Så jag behöver inte vara orlig över honom nu, eller? Försöka iaf.

Vikkan, Paulina och jag åkte till stan idag igen vi har varit där ett antal dagar nu, jag köpte 2 klänningar och ett par leggins idag. Klänningarna från Nelly kom igår också. Ska ta bilder så att ni får se dom...

Ligger i sängen och kollar på någon film på 3an. Imorgon ska jag jobba 4 till 12.

BTW idag betalade jag min första hyra, 3000kr hemskt men men... Tänkte låsa in resten av pengarna på sparkontot, så att jag och Moeid kan leva lite lyx i Stockholm? eller iaf göra lite saker där.

KRAM


Kommentarer
Anonym

HAHAHA, fan vah chockad du blev hihi. synd att du inte fick betala 2000 kr alskling hehe. du har kopt jette vakra, fina och sota kleningar, synd att ja inte f[r se dom po dig just nu :( miss you

2010-07-17 | 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0