Baby hör av dig!!

Åhh vad jag längtar efter mina kläder nu får dom faktiskt komma! Hihi, imon eller på fredag kommer dom att komma. Fast jag kanske skulle beställt lite mer för det var inte så mycket alls, kanske får lägga på lite mer. Ska gå in och kolla på Nelly.se nu med en gång och se vad jag kan hitta.

Imorgon ska jag jobba *Suck* känner att jag orkar inte, har inte vilat klart men men är ledig på fredag iallafall det är skönt. Ska njutaa så mycket jag bara kan när jag är ledig. Men svårt när Moeid inte e med mig eller när han inte enss hört av sig. Vet ju lixxom inte ens hur resan gick eller om han mår bra. pratade lite med hans kompis igår kväll och frågade om han hört något men det hade han inte och han sa att jag inte behöver vara orolig.

KRAM

Kommentarer
nayomi

nej jobb är man trött på.. är på mitt just nu och missar all sol och härligt! nelly har goa grejer dom ;D

2010-07-14 | 11:49:19
URL: http://nayomi.blogg.se/
HANNA MALMSTEN

Jobbigt när de inte hör av sig! :(

2010-07-16 | 08:04:38
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0