5 veckor, 6veckor blev 2 månader

Trött som en gris är jag. Börjar 3 och slutar 12 inatt, hemska tider vi har! Men det är för att Nathalie har ledproblem och klarar inte av att jobba men hon måste så hon fick komma in senare. Sedan finns jag för henne en timma, sedan vill jag hem och sova för ska jobba 8 dagen efter. Hoppas att Tohomas ville byta tid med mig ändå. Får se om han vaknar snart.. för i så fall jobbar jag halv tre till halv 11 idag igen.

Imorgon ska jag säga hejdå till min älskling som lämnar mig här hemma i sverige för att dra till IRAN i 2månader (först var det 5 veckor men nu är det 2månader). Jag är jätte ledsen redan. Och sur på bode hans mamma som bokade och att han lät henne. Men jag förstår att han vill dit han har ju familj där. Jag kommer alltid att finnas kvar här hemma för honom!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0