Ny design va tycker ni?


Sitter och väntar på att maten ska bli klar men det lär ju ta lite tid för nu ska vi vänta tills pappa är på väg hem.

Em försökte göra svenska uppgifter som jag skulle gjort i helgen men jag kan verkligen inte konsentrera mig. Så det blev att jag skrev några rader sedan kom jag på att jag skrev om fel målningar och att det är onördigt att skriva för hand + på datorn. Så Får ta mig tid att göra dem ikväll eller imorgon innan teckenspråket. Känner mig taggad till den lektionen eftersom det gick så bra sist! KUL!

Btw va tycker ni om nya design från svart och mörk till roa och busig haha? ne men den är inte riktigt klar ska på lite mer bilder och så men så här får det se ut ett tag. Men det är la okej?.. Det ser inte så hemskt ut? Det var faktiskt vädret ute som fick mig till att ändra den. Eftersom solen lyste så  starkt idag så kände jag att det skulle vara sötare om bloggen va ljus också. + man blir gladare nu när man ser den!

xoxo Nina ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0